Op werkdagen voor 14:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden (€ 6,95) of afhalen op ons afhaalpunt (geen kosten)

Betalen en betaalmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Wanneer je een bestelling wenst te betalen dan doe je dit met behulp van een online betaalmethode of bankoverschrijving. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • Bancontact (alle Belgische banken!)
  • IDeal
  • PayPal
  • KBC/CBC
  • Belfius Direct Net
  • Bankoverschrijving

Bancontact

Bancontact is de meest gebruikte betaalmethode in België. Je kan zowel betalen met je bankkaart als met je smartphone via de bancontact app of de app van jouw favoriete bank.

iDeal

iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Deze betaalmethode ondersteunen wij voor onze Nederlandse klanten.

PayPal

PayPal is de meest gebruikte online wallet wereldwijd. Je bankrekening of creditcard is gekoppeld aan deze beveiligde 'online portemonee'. Heb je dus een PayPal account of heb je een creditcard die gekoppeld is aan PayPayl? Dan kun je hiermee ook betalen bij Lokale-productenmarkt.be!

KBC/CBC

Ben je klant bij KBC of CBC? Dan kun je rechtstreeks via de betaalomgeving van KBC of CBC betalen.

Belfius Direct Net

Ben je klant bij Belfius bank? Dan kun je rechtstreeks via de betaalomgeving van Belfius betalen.

Andere Belgische banken

Ben je geen klant bij KBC of Belfius? Geen probleem, dan kun je online betalen met Bancontact! Wij ondersteunen online betalen voor alle Belgische banken.

Bankoverschrijving

Betaal je liever via een (internationale) bankoverschrijving? Dat kan uiteraard ook bij Lokale-productenmarkt.be. De betaalinstructies worden bij het afronden van je bestelling getoond.

Let op: indien je betaalt via een bankoverschrijving, wordt jouw bestelling pas verzonden wanneer we deze betaling ontvangen hebben. Het kan tot 3 dagen na je overschrijving duren alvorens wij je betaling ontvangen en je bestelling verwerken. Houdt hier dus zeker rekening mee.

Is achteraf betalen mogelijk?

Achteraf betalen is bij ons niet mogelijk. Bestellingen worden steeds verwerkt na het ontvangen van je betaling.

Mijn betaling is mislukt

Wanneer je betaling is mislukt, kun je onmiddellijk vanuit je winkelwagentje opnieuw afrekenen en zo opnieuw proberen. Indien je problemen blijft ondervinden kun je ook proberen om een andere betaalmethode te selecteren.

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing.

Sluiten